Our proposal comprises of two part, which are a good start for the corporate identity as requested. The first part is the logo. The logo contains great detail when zoomed in, and a sense of cohesion when zoomed out. In short: it should work very well in adaptive designs. The details of all the nodes in the network are different, which symbolizes uniqueness of each members in your corporate family. The network itself emphasizes the strength of all members acting as one in a cohesive system (which is of course your corporate family). The second part of our proposal is a repeat of the networked system of family members in a pattern that can be used in digital and printed media. When view from far, the pattern contains a flow, great for expressing corporate dynamics. When viewed from close-by, again the pattern becomes very interesting for the individual nodes. We hope you like our proposal and our motivation.
HIDME needs a new logo and corporate design / Innovatives Design für innovative Firma gesucht
- Wettbewerb von: hidme
- Kategorie: Logo & Corporate design
- Status: Beendet
Startdatum: 21-12-2015
Enddatum: 15-01-2016
Alles begann mit einer Idee …
Ein kurzer, interaktiver Leitfaden half ihnen, ihren Designstil zu entdecken und erfasste genau, was sie brauchten.
Brandsupply ist eine Plattform, auf der kreative Fachleute und Unternehmen gemeinsam an einzigartigen Projekten und Designs arbeiten.
Kunden, die zum Beispiel ein neues Logo oder eine Markenidentität suchen, beschreiben ihre Anforderungen. Designer können anschließend über Brandsupply am Projekt teilnehmen, indem sie ein oder mehrere Designs einreichen. Am Ende wählt der Kunde das Design aus, das ihm am besten gefällt.
Die Kosten variieren je nach Projekttyp – von 169 € für einen Firmen- oder Projektnamen bis zu 539 € für eine vollständige Website. Der Kunde entscheidet selbst, wie viel er für das gesamte Projekt bezahlen möchte.

