Keine Kommentare
Startdatum: 28-08-2013
Enddatum: 11-09-2013
Alles begann mit einer Idee …
Ein kurzer, interaktiver Leitfaden half ihnen, ihren Designstil zu entdecken und erfasste genau, was sie brauchten.
Brandsupply ist eine Plattform, auf der kreative Fachleute und Unternehmen gemeinsam an einzigartigen Projekten und Designs arbeiten.
Kunden, die zum Beispiel ein neues Logo oder eine Markenidentität suchen, beschreiben ihre Anforderungen. Designer können anschließend über Brandsupply am Projekt teilnehmen, indem sie ein oder mehrere Designs einreichen. Am Ende wählt der Kunde das Design aus, das ihm am besten gefällt.
Die Kosten variieren je nach Projekttyp – von 169 € für einen Firmen- oder Projektnamen bis zu 539 € für eine vollständige Website. Der Kunde entscheidet selbst, wie viel er für das gesamte Projekt bezahlen möchte.


Dear vision,
Thanks for the new designs. I will discuss this tonight times and then give you feedback.
ok, thank you.
Dear vison,
the bright logo like best. Could you please remove the circle around the eye area? And the scripture please also remove the bone. We look at your design again carefully. Thank you
do you mean the bone around the neck? or the 3 little icons?

Keine Kommentare

Keine Kommentare

Keine Kommentare

Keine Kommentare
Dear Vision,
The logo without the circle like us. Could you hook up a bone in this logo. Look at times of marakuja! We look forward to a further draft of you.
The idea with the scissors, and bone bed is good. But it lacks that certain something.

Keine Kommentare
Thank you for your feedback.
herewith, some new designs.
i added smal icons that show your services.
in the lowest design, the hand on the dogs head represent tha care and attention you give to dogs.
These logos we like not so good.

Dear client,
attached herewith, my proposition for your logo.
your feedback are welcome.
greetings
Ryo
Visionstudio
Dear Vision,
The logo variants with the subscribed dogs are not bad, but not really like us. We hope that the colors are reflected in the logo and the logo of course THE dog stands in the foreground. Have there maybe a few ideas ready?